Máme nové balení ! zobrazit více
Dárkové poukazy
Špičková kvalita surovin Chceš přeci to nejlepší
Potřebujete poradit ? Napište nám online na Facebook
Skinny - Dostaň se do formy s námi a měj úžasnou postavu - skinny.cz
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Zhubněte už jednou pro vždy díky těmto několika tipům!

Zhubněte už jednou pro vždy díky těmto několika tipům!

 

Člověk si to ani neuvědomí, ale to je tady … dortíček s kamarádkou, rodinná oslava nebo dvojka bílého vína večer na uklidněnou po náročném dni… Ale tělo je chytré, ale až moc chytrý počtář a umí si vše pěkně spočítat.

V následujících řádcích Vám dáme několik tipů, jak konečně zatočit s přebytečnými kily a dosáhnout tak postavy vašich snů.

 

1. ZAPOMEŇTE NA DIETY

Žádná dieta není dlouhodobě udržitelná a má spíše krátkodobý charakter. Neexistují žádné zázraky a příliš rychlý úbytek na váze nikdy nevěstí nic dobrého. Pokud se rozhodnete pro dietu, automaticky to pro nás znamená jakési těžké břemeno, které musíme určitý čas přetrpět, než se pomyslně zase vrátíme k našemu starému režimu.

Během diety se navíc prohlubuje stres, který paradoxně vede k navýšení váhy. Proto zapomeňte na všemožné diety kolující internetem a zaměřte se na celkovou změnu životního stylu.

TIP: Abyste zjistili, kde nejvíce chybujete ve vašem jídelníčku, zkuste si nějaký čas své jídlo zapisovat, abyste si pak zpětně chyby uvědomili a mohli jej tak napravit.

 

2. PLÁN JE PRVNÍM KROKEM K ÚSPĚCHU

Kdo je připraven, není překvapen. Stanovte si, kdy vám vyjde čas na to si alespoň tu půl hodinku pro sebe a cvičení najít.

Přizpůsobte svůj trénink vašemu dennímu režimu, nikoliv svůj režim tréninku. 

Tím zamezíte tomu, že by vám cvičení nevycházelo a vy si tak stále nenacházíte výmluvy. Díky plánu nebudete mít pocit, že vám veškeré povinnosti dne padají na hlavu a utřídíte si tomu myšlenky a své plány.

Mimo to dopředu připravené jídlo vám dodá dostatečné živiny a správným tréninkem podpoříte kardiovaskulární činnosti, zvýšíte svůj energetický výdej, čímž podpoříte spalování tuků a jako třešničkou na dortu krásně vytvarujete postavu.

Čtěte také: Zdravá jídla do krabičky

 

3. OMEZTE CUKR, ALKOHOL A FAST FOOD 

Pitím slazených nápojů si jen podněcujete chutě na sladké - mimo to v jedné 1,5 l limonády se ukrývá strašných 80 g cukru! Omezením cukru ve vaší stravě snížíte tak svůj energetický příjem, čímž napomůžete vašemu cíli zhubnout. Dalším benefitem jeho omezení je předcházení riziku diabetu II. typu nebo onemocněním srdce.

Alkohol v sobě skrývá velké množství tzv. skrytých kalorií, které našemu tělu nedodává nic, co by efektivně využilo. Navíc alkohol zvyšuje chutě.

Čtěte také: Trápí Vás noční nájezdy na ledničku?

Jídla z fast foodu jsou jen plné cukru, tuku a soli. Následkem toho se můžete cítit neustále nafouklí, plní a oteklí. Na junk foodu se dá také velice snadno vytvořit závislost, protože jeho konzumací se nám dostává pocitu potěšení, který vyvolává především dopamin. Mimo to takové jídlo je zbytečně energeticky náročné a chudé na vlákninu a vitamíny.

 

4. VSAĎTE NA OPRAVDOVÉ JÍDLO 

Co si pod tím představit? Nezpracované potraviny, kde jejich složení nepokrývá celý obal. Důležitá je čerstvost a kvalita surovin, zajišťující potřebné množství živin. Do svých nákupních košíků proto volte

celozrnné výrobky, mléčné výrobky, kvalitní druhy mas, ryby, vejce, čerstvé ovoce a zeleninu, nesolené a nepražené oříšky, luštěniny a obiloviny.

Všechny tyto potraviny nás dokáží dostatečně zasytit a obohatíme naše tělo o minerály, vitamíny, základní živiny a potřebnou vlákninu.

Čtěte také: Nakupujte zdravě a chytře

 

5. JEĎTE NA ZELENOU

... aneb zařaďte do svého jídelníčku dostatek vlákniny v podobě čerstvé zeleniny a ovoce. Vláknina urychluje průchod potravy trávicí soustavou a zpomaluje vstřebávání jednoduchých sacharidů, díky čemuž nedochází k prudkému zvýšení glykémie.

Jak jsme již uvedli na začátku, napomáhá pocitu sytosti po jídle. Díky tomu regulujeme zbytečné chutě po mlskách. Dbejte proto na denní příjem kolem 25 g. To odpovídá zhruba 5 porcím ovoce a 7 porcím zeleniny za den.

 

6. KRÁLOVSTVÍ ZA SPÁNEK 

Podle výzkumu vyšlo najevo, že pokud dlouhodobě podhodnocujeme spánek a spíme kolem pěti hodin, snižuje se tak v našem těle hladina testosteronu, který má vliv na správnou regeneraci po cvičení, ať už jste žena či muž.

Nedostatek spánku zvyšuje riziko obezity a vede k hormonální nerovnováze, která způsobuje větší chutě nebo spánkovou deprivaci.

 

7. HOĎTE SE DO KLIDU

Stresové reakce zvyšují hormon kortizol, který nás nutí být neustále ve střehu. Tím si zhoršujeme regeneraci a dochází k vyššímu riziku ukládání energie přímo do tukových zásob.

Zkuste proto zařadit meditaci nebo lekce jógy.

Čtete také: Může stres ovlivňovat redukci váhy?

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Odběr novinek a akcí

Naše produkty jsou převážně zaměřeny na ženy, ale i muži si našli velkou oblibu v našich produktech díky špičkovému složení surovin, které dávají smysl a pomůžou Vám na vaší cestě k vysněné postavě. Našim cílem je, aby si každý z Vás našel čas a vlastní cestu ke svému osobnímu úspěchu.

   Telefon: +420 774 258 991

   E-mail: info@skinny.cz

                          

Produkty

Spalovače

Aminokyseliny

Proteiny, které chutnají

Výhodná balení

Kompletní nabídka

 

 
(c) 2019 SKINNY.cz s.r.o., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA