Máme nové balení ! zobrazit více
Dárkové poukazy
Špičková kvalita surovin Chceš přeci to nejlepší
Potřebujete poradit ? Napište nám online na Facebook
Skinny - Dostaň se do formy s námi a měj úžasnou postavu - skinny.cz
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Zdravá jídla do krabiček

Zdravá jídla do krabiček

Přiznejme si ale, že ne vždycky je čas a chuť strávit po celém nabitém pracovním dni, ještě hodiny v kuchyni s přípravou jídla na delší den. Výživná a zdravá strava je ale základ našeho životního kolotoče, a v otázce hubnutí to platí dvojnásob. Proto si pojďme dnešním článkem ukázat, jak si snadno a rychle připravit zdravé jídlo s sebou a dodržet tak to, co jsme si předsevzali.

 

Půlhodinku na gauči vyměňte za půlhodinku v kuchyni

To, že si po dlouhém pracovním dni zajedete pro meníčko do nejbližšího fastfoodu, nebo se z nejbližší benzínky zaplácnete bagetou, vašemu tělu neprospíváte. O to více, pokud jste se k tomu rozhodli pro redukci tuku nebo nabrání svalové hmoty, budete muset půlhodinku gaučování vyměnit za půlhodinku kuchtění.

 

Využijte víkendu

Nikdo neříká, abyste začali najednou vařit speciality Zdeňka Pohlreicha, ale připravit si několik jednoduchých a rychlých jídel do krabiček dopředu, určitě zvládnete.

Přinášíme vám několik typů, jak si celý ten krabičkový proces uspíšit a zjednodušit.

  • Plánujte - Vyhraďte si jeden den v týdnu, kdy máte více času na větší nákup potravin a přípravu jídla.
  • Čím jednodušší, tím lepší - Nevařte se na každý den s jinou přílohou a zdrojem bílkovin. Můžete si připravit rýži či brambory na víc dní, které můžete ob den střídat. Jako bílkovinu jednou můžete přidat maso, podruhé tofu nebo tempeh, které nemusíte ani nijak tepelně upravovat, pokaždé dochutíte jiným dresingem či kořením a vznikne vám zbrusunové chutné jídlo.
  • Jeďte na zelené - Přidejte zeleninu.Nejen, že dodáte tělu minerály, antioxidanty, vitamíny, ale jídlo nabude většího objemu a díky vláknině se budete cítit sytí po delší čas, čemuž se vyhnete zbytečným chutím.
  • Obohaťte vaši krabičku o oříšky, panenský olivový olej, různá semínka, pokrájené avokádo, vajíčko... Každá taková surovina dodá vašemu jídlu ten správný šmrnc.

 

Vnímejte signály vašeho těla

Pokud pociťujete, že po ranní sladké ovesné kaši máte spíše chuť si dát dvacet, zkuste ji zařadit až později a ráno zkusit potraviny bohaté na tuky a bílkoviny. Skvělou variantou mohou být vajíčka se šunkou a plátkem celozrnného pečiva.

 

Jídlo by mělo být především vyvážené

Jídlo je naším palivem, naším dobíječem, proto je důležité, aby bylo i nutričně plnohodnotné. Volte jídla celistvá, do svých jídelníčcích zařazujte co nejméně zpracované potraviny, abyste neměli zbytečný hlad a chutě po sladkých mlskách.

Jídla by vás neměla unavovat, neměli byste se po nich cítit přecpaní nebo nafouklí. Proto je důležité vnímat a vychytat si, co vám dělá dobře a jaké potraviny je pro vás ideální volit do pracovního dne.

 

 

Tipy na jednoduchá a výživná jídla do dvaceti minut

  • Kuskus s mozzarelou a cherry rajčátky - Výhodou kuskusu je, že ho stačí pouze zalít horkou vodou a nechat chvíli nasát vodu a přílohu máte během chvilky připravenou.
  • Pečené brambory se Šmakounem provensálské koření a jogurtový dip - Šmakouna nemusíte tepelně upravovat, stačí ho pouze přikrájet k příloze. Pro zpestření si můžete připravit jednoduchý dip smícháním bílého jogurtu s lžící oleje, plnotučné hořčice a lehce osolit.
  • Proteinový nápoj - Nic jednoduššího už nenajdete. A pakliže opravdu nestíháte, protein je vždy sázkou na jistotu.
  • Jogurt Skyr/řecký jogurt s ořechy a ovocem - Volit můžete i cottage nebo měkký tvaroh. Jednoduchá sladká svačinka.
  • Obložené špaldové pečivo se šunkou, lučinou a vajíčkem
  • Celozrnné zapečené tortilly se sýrem a kuřecím masem
  • Zdravá buchta - Upéct si o víkendu nějakou zdravou buchtu, je snad nejlepší varianta, jak mít zajištěno několik svačinek do pracovního týdne.
  • Slaný francouzký koláč vám může posloužit jako výborný rychlý oběd také na několik dní a s jeho náplní můžete experimentovat každý týden podle chutí.

 

Když přijde na řadu restaurace

Nemusíte být opravdu striktně každý den odkázáni na krabičku, a pakliže si jednou nestihnete navařit, budete o hladu. I v restauraci se dá vybrat kvalitní zdravé jídlo, kterým si nepokazíte vaše předsevzetí.

Stačí zvolit kvalitní zdroj bílkovin třeba v podobě kvalitního masa nebo ryby, například s vařeným bramborem a zeleninovou oblohou. 

Obsluha je většinou vstřícná a na případných změnách v jídle se lze vždy dohodnout dle vašich přání.

Připravit si plnohodnotné jídlo není těžké. Lidé si to pouze těžké představují (možná se na to i vymlouvají). Zkuste si proto párkrát připravit jednoduchá jídla na den dopředu nebo o víkendu a uvidíte, že na tom nic složitého není.

Možná, že se vám to zkraje bude zdát moc zdlouhavé a náročné a jako ztráta času, ale přece nejlepší investice je ta do sebe samého. Proto investujte ten čas do přípravy jídla a uvidíte, že najednou to půjde a vy se budete cítit mnohem lépe. 

 

Tak šup do kuchyně!

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Odběr novinek a akcí

Naše produkty jsou převážně zaměřeny na ženy, ale i muži si našli velkou oblibu v našich produktech díky špičkovému složení surovin, které dávají smysl a pomůžou Vám na vaší cestě k vysněné postavě. Našim cílem je, aby si každý z Vás našel čas a vlastní cestu ke svému osobnímu úspěchu.

   Telefon: +420 774 258 991

   E-mail: info@skinny.cz

                          

Produkty

Spalovače

Aminokyseliny

Proteiny, které chutnají

Výhodná balení

Kompletní nabídka

 

 
(c) 2019 SKINNY.cz s.r.o., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA
 
facebook-domain-verification=w6gztsmc6l3vpl6yeydhnrrq75pkey