Máme nové balení ! zobrazit více
Dárkové poukazy
Špičková kvalita surovin Chceš přeci to nejlepší
Potřebujete poradit ? Napište nám online na Facebook
Skinny - hubněte snadno a rychle!
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Zatočte hravě s poporodními kily
22.09.2019

Zatočte hravě s poporodními kily

Každá jsme jedinečná a každé tělo funguje jinak, tudíž se i jinak budeme prát s nabranými kily a změnami, které během těhotenství v těle nastávaly, proto  nezoufejte, čerstvé maminky, nemusíte se bát, že se vás ta tížená kila budou držet jako klíště. 

Vaše tělo potřebuje  dostatek času a trápit ho drastickou dietou uškodíte nejen sobě, ale můžete i miminku.

Může totiž dojít ke zvýšenému odbourávání tukových buněk do mateřského mléka. V tukových buňkách se pak mohou vyplavovat toxické a cizorodé látky rozpustné v tucích, které se tam za váš dosavadní život nashromáždily a kojením se dostávají do těla miminka. Nevrhejte se proto do striktních diet a hladovek, a volte raději šetrnou a pomalejší, za to však zdravější cestu, k tělu, ve kterém se opět budete cítit fit a zdravě.

Se sportem opatrně

Nezačínejte se cvičením alespoň první dva měsíce po porodu. V šestinedělí totiž probíhá velice důležitý psychický a fyzický proces, kdy se vaše tělo dává do pořádku a vyrovnává se se všemi změnami. Vyhněte se intenzivnímu cvičení a zvedáním těžkého závaží. Místo toho se zaměřte na jednoduché posilování třeba s vlastní vahou, nebojte se vyzkoušet jógu, a pak posilujte pánevní dno, které drží pánev a je oporou pohlavních orgánů. V pohybu nehledejte žádnou vědu, vsaďte na nejpřirozenější pohyb pro naše tělo a tím je obyčejná chůze.

Věříme, že díky procházkám s kočárkem budete mít chůze až až, a nejen, že strávíte s malou ratolestí příjemnou chvilku na čerstvém vzduchu, ještě tím podpoříte i spalování.

 

Základem je strava

Podíváme se teď na největší kámen úrazu – na jídelníček. Kojící maminky si mohou připsat pár bonusových bodíků, protože kojení je fyzicky náročné a tělo během něho vydává více energie, tudíž i vy spalujete víc, aniž byste vykazovali větší fyzickou námahu.

A pak tu máme takový nešvar, jako tuhle si zobnete, támhle po malém olíznete lžičku, dojíte jeho rozjedenou kašičku, pak si něco ochutnáte z ledničky, kamarádka přinese dortík na nervy a ve výsledku toho nevědomky sníte více, než vaše tělo potřebuje a následkem toho nemusí jít ta zatracená kila dolů.

Nejlepší obranou proti uzobávání a večerním náletům na ledničku je pravidelnost ve stravě. ,,No jo,“ říkáte si ,,Jenže jak myslet na pravidelné jídlo, když mi v postýlce pláče dítě, je nutné uklidit byt, vyměnit pračku a připravit večeři pro tatínka?“

Chcete typ? Zaměstnejte právě tatínka :D. Ne opravdu – partner vám na chvilku určitě rád pohlídá vaši společnou ratolest, abyste se mohla v klidu a vědomě najíst. Proč zdůrazňuji slovo vědomě? Pokud se totiž budete stravovat vědomě, na jídlo si vyhradíte tu čtvrthodinku a budete ho vnímat, věřte, že budete zasycena více, než když budete v jedné ruce jíst suchý rohlík po dítěti, v druhé držet prcka a jít se chystat vyměnit pračku.

Ve vašem jídelníčku dbejte na dostatek bílkovin, zejména kojící ženy. Volte libová masa a ryby, která jsou bohatá na omega 3 mastné kyseliny. Zařazujte i dostatek obilovin v podobě rýže, neslazených cereálií nebo ovesných vloček. Denně byste měli mít i dostatek čerstvého ovoce, alespoň 1-2 porce a zeleniny se 4-6 porcí za den. Maminky, opomenout rozhodně nesmíte ani mléčné výrobky, a to jak v podobě zakysaných výrobků, kefírů, sýrů a nebo jogurtů pro dostatečný příjem vápníku. Stejně tak, jako začnete dbát na pestrou a vyváženou stravu, nezapomínat byste neměli ani na pravidelný pitný režim, který by se nejvíce měl skládat z čisté pramenité vody nebo bylinných čajů

Dostatkem tekutin, který by se měl pohybovat od 2 - 3 l podpoříte tvorbu mléka pro vaše miminko. Naopak se snažte vyhnout sladkým,pálivým a příliš tučným jídlům. Volte co nejméně zpracované potraviny obsahující přidaná éčka a různé emulgátory, které u dítěte může vyvolat alergie nebo ekzémy.

A v poslední řadě, ačkoliv se to vůbec nemusí zdát, ale vašemu zdravému životnímu stylu a podpoře redukci, to pomůže pomoci – je dostatečný spánek a odpočinek. Možná, že teď budete kroutit očima, že je to s novorozeným dítětem nemožné, ale věřte, že odpočatá a vyspaná maminka bude mít více energie, bude správně spalovat a bude více připravená na všechny nezbednosti vašeho miminka.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Odběr novinek a akcí

Naše produkty jsou převážně zaměřeny na ženy, ale i muži si našli velkou oblibu v našich produktech díky špičkovému složení surovin, které dávají smysl a pomůžou Vám na vaší cestě k vysněné postavě. Našim cílem je, aby si každý z Vás našel čas a vlastní cestu ke svému osobnímu úspěchu.

   Telefon: +420 774 258 991

   E-mail: info@skinny.cz

                          

Produkty

Spalovače

Aminokyseliny

Proteiny, které chutnají

Výhodná balení

Kompletní nabídka

 

 
(c) 2019 SKINNY.cz s.r.o., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA