Proč právě SKINNY? zobrazit více
Dárkové poukazy
Špičková kvalita surovin Chceš přeci to nejlepší
Potřebujete poradit ? Napište nám online na Facebook
Skinny - Dostaň se do formy s námi a měj úžasnou postavu - skinny.cz
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Zaostřeno na bříško. Zpevněte ho jednou pro vždy!
12.02.2021

Zaostřeno na bříško. Zpevněte ho jednou pro vždy!

 

Ženy, dámy, dívky… jistě se shodneme na tom, že snad naší největší problémovou partií je bříško. V rámci našich vstupních dotazníků, které jsou startovním krokem ke spolupráci s námi a vytvoření výživového protokolu přímo vám na míru, se nejednou setkáváme s tím, že je tohle nejvíce problémová partie.

Možná jste různě po internetu viděli celou řadu návodů, challenge slibující pevné a ploché bříško či určité doplňky stravy. Musíme vás ale zklamat hned takhle v prvních řádcích. Bohužel žádné takové zkratky neexistují, a vy si své krásné bříško musíte zasloužit větší pílí.

Dobrou zprávu pro vás ale přeci jen máme – břišní svaly má každý z nás. Jen u některých jsou vidět více, u některých méně. Vliv na to má zejména procentuální podíl tuku v našem těle.

Základem úspěchu viditelných břišáků tedy hraje správná životospráva a pravidelný pohyb!

Rozhodně vám v tom nepomůže dělat sto sedů lehů každý den, ne-li několikrát za den. Abyste docílili celkové změny postavy, zformulovali ji a zpevnili, je potřeba cvičit celé tělo, zaměřit se na jednotlivé partie. Z toho pak získáme ucelený balíček, který se postará o naší hezkou postavu a křivky.

 

Co tedy dělat pro sexy břiško?

Prvé řadě, jak jsme již nastínili v předchozích řádcích – musíme se zbavit nadbytečného tuku, který nám zakrývá ony břišáky. Toho docílíme tak, že budeme v určitém časovém období v kalorickém deficitu – aby došlo k redukci tuku. Budeme dbát na pestrý, vyvážený jídelníček, plný důležitých živin, vitamínů a minerálních látek. Dále si pohlídáme pitný režim, pravidelný spánek a vhodnou sportovní aktivitu, která nám ty tuky pomůže pálit. Zvolit můžete kterýkoliv sport, který máte rádi, a který vás bude hlavně bavit!

Kromě aerobní aktivity určitě vyzkoušejte i posilovací cviky, které podpoří formování postavy a zpevnění částí těla. V první řadě byste se měli věnovat hlubokým svalům středu těla – jinak známé jako core. Na core je vhodný například prkno (plank), boční plank nebo zvedání pánve z lehu.  

Jednu z hlavních – důležitých – rolí hraje i dýchání. Zaměřte se tedy na správné brániční dýchání. Zkuste se dlaněmi chytit ve spodní části žeber a zhluboka se nadechněte proti dlaním. Ucítíte, jak se vám žebra jakoby roztahují do stran. Následně pomalu vydechujte a hrudník se snažte stahovat dolů. Tím nám vzniká tlak, díky kterému bříško posilujeme. Uvidíte, že pravidelným cvičením získáte už v dýchání praxi, a začnete tak posilovat automaticky.

 

Nezapomínejte na kvalitní jídelníček!

Ono není daleko od pravdy, když se řekne, že: ,,Buchta se pečou v kuchyni.“ Samotný pohyb a posilování nestačí. Velkou roli hraje právě kvalitní jídelníček!

Jednoduché cukry ze sladkostí, sladkých limonád a zpracovaných potravin vyměňte za komplexní, pro vaše tělo nutričně výhodnější, potraviny. Volte celozrnné a žitné výrobky, kvalitní mléčné výrobky, ryby, maso, luštěniny či ovoce a zeleninu bohatou na vitamíny a minerální látky.

Ani tuků není nejmenší důvod se bát – naopak, jsou důležité pro naši hormonální činnost, například. Je ale tuk a tuk. Namísto nezdravých – transmastných tuků, které se vyskytujéí ve většina sladkých, smažených a tučných jídel, volte tuky mononenasycené a polynenasycené mastné kyseliny. A ve kterých potravinách takové tuky hledat? Jednoduše v oříšcích, olivovém či řepkovém oleji, avokádo, tučnějších druzích ryb, semínkách nebo sójových bobech.

 

Vliv hormonů

Svoji paseku dokáže způsobit i hormonální nerovnováha. Ta se skrývá za častým ponocováním, nespavostí, nedostatkem pohybu nebo stresem.

Nerovnováhu hormonů si každá žena může uvědomit zejména během menstruace, kdy ji trápí silná bolest, a má tendenci užívat léky na snížení bolesti. To je první ukazatel, že je něco v nepořádku.

Stres nám zvyšuje hladinu kortizolu. Často během dne zapomeneme na jídlo, někde musíme narychlo být, něco zařídit… A už se zkrátka rychle zapomeneme najíst. Dochází tak k syndromu podrážděného střeva. Navíc si to kompenzujeme zvýšeným množstvím kofeinu nebo takové to tradiční uzobávání ve spěchu během dne.

Nápravu lze sjednat za pomoci spánkové hygieny, meditací, relaxací, klidnou procházkou, úpravou jídelníčku – zejména dbát na to, abychom jedli v klidu, vsedě a přítomně!, nebo zařazením hořčíku do našeho jídelníčku.

Jak se říká – vše souvisí se vším, a naše tělo funguje jako jedna jednotka, není tedy dobré jednotlivé části mezi sebou oddělovat, a zaměřit se jen na tu jednu konkrétní, kterou chceme zlepšit.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Odběr novinek a akcí

Naše produkty jsou převážně zaměřeny na ženy, ale i muži si našli velkou oblibu v našich produktech díky špičkovému složení surovin, které dávají smysl a pomůžou Vám na vaší cestě k vysněné postavě. Našim cílem je, aby si každý z Vás našel čas a vlastní cestu ke svému osobnímu úspěchu.

   Telefon: +420 774 258 991

   E-mail: info@skinny.cz

                          

Produkty

Collagen

Spalovače

Aminokyseliny

Proteiny, které chutnají

Výhodná balení

Kompletní nabídka

 

(c) 2021 SKINNY.cz s.r.o., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA