Máme nové balení ! zobrazit více
Dárkové poukazy
Špičková kvalita surovin Chceš přeci to nejlepší
Potřebujete poradit ? Napište nám online na Facebook
Skinny - Dostaň se do formy s námi a měj úžasnou postavu - skinny.cz
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Osvojte si 3 základní návyky k dosahování vašich cílů!
01.11.2020

Osvojte si 3 základní návyky k dosahování vašich cílů!

Ať už je nový měsíc, ať už je pondělí nebo pátek – jednoduše doba, kdy jste se rozhodli konečně dosáhnout svého vysněného cíle. Cesta k vytyčenému cíli ale ne vždy je rovná a hladká. Naopak je velice klikatá, plná kamenů a nerovného povrchu.

Každý z nás po takové cestě alespoň jednou jde. Musíme se ale naučit po té cestě jít, s co nejvíce vztyčenou hlavou a s batůžkem plného odhodlání a disciplíny.

 

Abychom našeho cíle dosáhli, je nutné si osvojit základní prvotní návyky, které nás povedou po naší cestě. Není moudré vše přepálit hned na startu. Může se totiž stát, že takových rychlým startem, nikdy nedoběhneme do cíle.

Je proto potřeba si během naší cesty dávat menší cíle – řekněme takové ,,štafety.“

Běžíme maraton, ne sprint.

Plnění menších úkolů – štafet – totiž aktivuje náš vnitřní ,,odměňovací systém,“ který způsobí uvolnění dopaminu. Hormonu, díky kterému se vyplavují pocity štěstí. Právě proto je velice důležité, abychom si vytyčili několik menších podcílů, které nás dovedou k onomu velkému vysněnému cíli. Nás to tak ponechá ve hře, s konstantní dávkou motivace a odhodlání.

 

Jak si vytvořit zdravé návyky?

1. Začnete od toho nejjednoduššího. Jestliže je vaším cílem úbytek váhy řekněme 20 kilo, je jasné, že to nemůže být váš cíl na první týden. Svůj první zdravý návyk a menší cíl si můžete stanovit, že se budete každý den snažit ujít alespoň 10 000 kroků nebo si najít alespoň hodinku času na procházku po lese. 

Z jedné takové celkem nepatrné změny se brzo stane naprosto automatická činnost, která vám po chvíli ani nepřijde. A v ten moment přijde na řadu další předání štafety. Vyměnit jedno nezdravé jídlo během dne za zdravější variantu, například.

Důležité je, abyste u těchto nově vytvořených návyků vydrželi dlouhodobě, zautomatizovali si je a přijali je jako součást vašeho každého dne.

 

2. Přijděte na to, proč to do teď nešlo. Nebyl čas, nebyly finance, nebyla chuť... Vždycky se najde něco, proč to nejde a proč to doposud nešlo. A vy právě teď máte možnost to udělat jinak, lépe, vám příjemně a dlouhodobě udržitelně, aby to právě teď už šlo!

Proč se nutíte do posilovny a platíte drahou permanentku, když si u zvedání jednoruček říkáte, že byste raději plavali?

Proč u rýže s masem krčíte nos, když máte raději těstoviny? Nemusíte, Uzpůsobíte si svůj nový zdravý režim sobě. Plavání je stejně skvělý sport jako posilovna. Těstoviny jsou stejně výborné jako ta rýže! Tisíc lidí, tisíc chutí!

Najděte si postupně "to svoje". Uvidíte, že celý proces bude o to zábavnější a změny uvidíme mnohem dříve.

3. Nikdo není neomylný. Každý z nás minimálně jednou na své cestě zaškobrtne, upadne, uklouzne a vyvrkne si nohu o velký kámen. A je to zcela přirozené a normální. Jsme jen lidi, kteří chybují, a občas nedáváme pozor na cestě.

 

Důležité je se v takové chvíli sebrat, zvednout se z té země, oprášit si kalhoty a jít dál, jen více se dívat, kam šlapeme.

Utváření si zdravých a nových návyků není nic, co během týdne budeme vnímat jako naprosto běžnou součást našeho života. Nějakou chvíli to jistě potrvá, a tak je naprosto přirozené, když zezačátku zapomeneme udělat, co jsme začali nově dělat.

Taky se dost dobře může stát, že během vaší cesty najednou zjistíte, že se vám směr maličko stáčí. Že najednou nemáte jasnou vidinu toho, že zhubnutím 20 kg je přesně to, co chcete. Najednou můžete zjistit, že samotný pohyb, procházky nebo uvaření dobrého jídla vám dává mnohem větší pocit radosti a zadosti učinění, než to, že vám rafička na váze ukazuje o něco méně než dříve.

 

Co si z toho závěrem odnést?

Možná, že řádky, které jste zrovna dočetly, vám nepřinesly žádný nový objev. Že to jsou věci, slova a věty, které jste slyšeli už tolikrát. Zkuste se ale nad nimi zamyslet hlouběji, než jen že očima míjíte jednotlivá písmena. Zkuste je doopravdy aplikovat do svých životů a do svého nového životního stylu. Uvidíte, že ačkoliv jsou možná zmiňovány často, mají v sobě kouzlo pravdy. A jak se říká – opakování matka moudrosti.

My se nenarodili neomylní. Nenarodili jsme se tak, že všechno perfektně víme, všechno známe a všechno umíme. Vždycky budeme dělat chyby. Vždycky spadneme a ty kolena si namlátíme. I když nám to říkala maminka tenkrát, i když mi už dnes víme, co bychom měli a neměli.

Ale možná právě od toho tu jsme – poznávat, padat a zase se zvedat. Nevzdávejte něco jen proto, že se vám to napoprvé nepovedlo. Pracujte na sobě, učte se hlavně z vlastních chyb, než z chyb druhých – protože co si budeme, nejvíce se ponaučíme z našeho pádu a selhání, než z chyb druhých.

Nepřepalte své cíle hned po startu. Pracujte na sobě konstantně, dlouhodobě a s nějvětší péčí o svoje tělo. Jedině tak vám to tělo dokáže maximálně vrátit.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Odběr novinek a akcí

Naše produkty jsou převážně zaměřeny na ženy, ale i muži si našli velkou oblibu v našich produktech díky špičkovému složení surovin, které dávají smysl a pomůžou Vám na vaší cestě k vysněné postavě. Našim cílem je, aby si každý z Vás našel čas a vlastní cestu ke svému osobnímu úspěchu.

   Telefon: +420 774 258 991

   E-mail: info@skinny.cz

                          

Produkty

Collagen

Spalovače

Aminokyseliny

Proteiny, které chutnají

Výhodná balení

Kompletní nabídka

 

(c) 2020 SKINNY.cz s.r.o., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA