Máme nové balení ! zobrazit více
Dárkové poukazy
Špičková kvalita surovin Chceš přeci to nejlepší
Potřebujete poradit ? Napište nám online na Facebook
Skinny - hubněte snadno a rychle!
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Hubnutí při chůzi? Ano, jde to!
18.08.2019

Hubnutí při chůzi? Ano, jde to!

Posilování, jízda na kole, bruslení. To je krátký výčet aktivit, které vám pomohou ke štíhlé postavě. Spousta lidí je pod náporem pracovních povinností či z „nedostatku času“ brzy vymění za kafe s kamarádkou, případně zákusek u oblíbeného seriálu. Ve světě spalování tuků přitom existuje metoda, která vás místo vody skutečně zbaví faldíků. Přitom nic nestojí a každý ji alespoň trochu provozujeme: Chůze. Objevte, jak z přirozeného pohybu vytěžit maximum pro získání vysněných křivek.


 

Jaká je nejlepší technika chůze pro shození přebytečných kil?

Volte ostré tempo, jako byste spěchali na tramvaj. Ještě rychlejší cestou k vašemu fitness cíli je střídání tempa: pár minut velmi rychle, a pak na stejnou dobu trochu zpomalit. Takto si navíc můžete výrazně zlepšit kondici. Dlouhé kroky posilují vnější i vnitřní stehenní svaly.

Pokud cílíte na co nejefektivnější snížení hmotnosti, vsaďte na nordic walking. Chůze s holemi vám umožní spálit až o 20 % více kalorií. Zdají se vám turistické hole předražené a za větve z lesa se stydíte? Pomůžete si i pouhým zapojením rukou během pohybu.

Chcete-li maximalizovat účinek chůze či jiné aerobní aktivity, doplňte váš zdravý jídelníček o spalovač tuků: jedna kapsle fitness výživového doplňku SKINNY FAT BURNER před aktivitou. Kila půjdou rychleji dolů, naopak výkony stoupnou.

Stravovat se za pochodu neprospívá zdraví ani hubnutí. Do mozku nedorazí informace o nasycení, což vede k tendenci se přejídat.

TIP: Novopečeným maminkám ke změně hmotnosti výrazně pomáhají procházky s kočárkem.

 

Jak moc se musím pohybovat, abych dosáhla vysněné postavy?

Vrhnout se rovnou do dálkových pochodů není pro každého vhodné. Můžete si přivodit svalovou horečku. Při bolesti svalů snadno skončíte na gauči, ze kterého se velmi těžko zvedá.

Na začátek bohatě postačí čtyřikrát do týdne vyrazit na 45 minutovou procházku. Ačkoli se tělo do tukových zásob „zakousne“, zhruba po půlhodině aktivity, každý krok má význam. Dodržíte-li pravidelnost, po třech týdnech poctivého snažení se můžete těšit na výraznější výsledky. „Při rychlosti 4 až 6 kilometrů za hodinu, což odpovídá zhruba 10 000 kroků, spálíte přes 300 kalorií. Pokud takovou vzdálenost ušlapete každý den, do týdne máte půl kila tuku dole!

 

Jak zařadit chůzi do každodenního života?

Mezi nejčastější výmluvy osob s problematickými partiemi patří nedostatek času. Na rozdíl od posilovny ale chůze „nesežere“ ani minutu. Při vyřizování hovorů, osobních i pracovních, vám nikdo nebrání udělat krok sem, krok tam, nebo alespoň stát a přešlapovat. Pozice ve stoje navíc může pomoci k vyšší koncentraci a boří nezdravý zvyk sezení 8 hodin v kanceláři.

Možná vás překvapí, jak desetiminutová procházka během přestávky v práci vás probere lépe než třetí šálek kávy. K tomu ještě místo autobusem do práce pěšky, a uvidíte, že vám brzy budou plandat kalhoty.

 

Proč pro úpravu tělesné hmotnosti zvolit chůzi?

Vynecháme-li časové a finanční výhody, jedná se onenáročnou a přiřazenou cestu, jak posílit všechny svalové partie. Právě díky aktivaci svalových vláken dovede patřičně tvarovat vaše křivky. Mimo jiné zlepšuje kardiovaskulární systém, snižuje tlak, ulevuje cévám a je prevencí zánětů i civilizačních chorob. Co dalšího vám chůze přinese k dobru? Dochází k uvolňování hormonů štěstí, jako je serotonin a dopamin. Čím více kroků uděláte, tím vaše nálada stoupne.

 

Kdy místo chůze zvolit běh pro štíhlou figuru

Řada fitness odborníků vám doporučí pro hubnutí běh. Od svižné chůze se odlišuje zejména v tom, že se vám v určitý okamžik nedotýká žádná končetina země. Dochází tedy k vyššímu zatížení nohou, což může představovat problém pro lidi trpící bolestmi kloubů.

Při běhu spalujete o téměř 50 % více kalorií než rychlou chůzí. Z jiného úhlu pohledu se však jedná o pořádnou dřinu. Po 20 minutách sprintu zhubnete méně než za hodinu chůze.

Tajný fígl k rychlejšímu výdeji energie se jmenuje chůze do schodů. Pomůže zbavit se problematických partií a ženám ke krásnému zadečku. Při našlapování na každý druhý schod zatížíte a zpevníte svaly mnohem více. A to nejlepší: Podle studií takto můžete vyhnat z těla tukové zásoby rychleji než při běhání. Takže stop výtahům!

 

Proč někteří lidé při chůzi tloustnou?

Při začátku chodeckého programu se vaše tělo musí přizpůsobit na nový režim: buduje svalovou hmotu, jednou se vody zbavuje, jindy ji zadržuje,… Ve výsledku vaše váha „nelogicky“ lítá. Měřte se proto raději na centimetry v pase, přes boky a stehna, čímž získáte spolehlivou informaci, v jakém stádiu redukce se nacházíte.

S přístupem, že za každý kilometr se odměníte párkem v rohlíku, kila nevychodíte. S vyšší dávkou fyzické aktivity tělo přirozeně žádá více kalorií. Klíčem je však vydržet a jíst stejné množství jídla, pouze provést zdravé úpravy vašeho jídelníčku: třeba nahradit housku s marmeládou za celozrnný chléb se sýrem a rajčetem.

A dobrá zpráva pro všechny chodce: při praktikování rychlé chůze se vám snižuje chuť na sladké.

 

Jak se k plánu pro hubnutí chůzí motivovat?

Začátky jsou nejtěžší. Nevidíte pokrok, zato bolest cítíte bezpečně. Kdo očekává, že to půjde jako po másle, neuspěje. Ovšem pokud do hubnutí dáte maximum, výsledky se brzy ukážou. Vytrvejte!

Někomu pomůže parťák, který vás pohlídá, pokud vás napadne zastavit se v cukrárně. Navíc ve dvou cesta utíká rychleji a při konverzaci snadno zapomenete, že vůbec chodíte.

Na jiného zase platí čísla v podobě ušlapaných kroků a spálených kalorií. Ať už své pokroky sleduje na krokoměru, fitness náramku či v mobilní aplikaci.

Podpora ze strany rodiny či z fitness laděných webů přijde vždy vhod. Stejně tak o číslo menší džíny, případně jiná odměna vás povzbudí vyjít za práh domu. Nezapomeňte si vytvořit své motivační heslo, které vás posílí při slabé chvilce.

Už na začátku si stanovte, jak daleko chcete zajít. Nebojte se dávat si velké cíle, třeba pochod na Sněžku, které vás budou aktivně tlačit k větším výkonům neboli k rychlejšímu spalování tuků.

Základem pro úspěch je pozitivní přístup. Chůze vás musí bavit a potřebujete dobrý důvod, proč ji provozovat. Jestli vás otravuje, nelamte to přes koleno a vyzkoušejte jinou fyzickou aktivitu.

 

Léto odhalí, kdo se racionálně stravoval a pohyboval, a kdo zná sport leda z televize. Chcete-li s kily pohnout, musíte se hýbat. Držíme palce!

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Odběr novinek a akcí

Naše produkty jsou převážně zaměřeny na ženy, ale i muži si našli velkou oblibu v našich produktech díky špičkovému složení surovin, které dávají smysl a pomůžou Vám na vaší cestě k vysněné postavě. Našim cílem je, aby si každý z Vás našel čas a vlastní cestu ke svému osobnímu úspěchu.

   Telefon: +420 774 258 991

   E-mail: info@skinny.cz

                          

Produkty

Spalovače

Aminokyseliny

Proteiny, které chutnají

Výhodná balení

Kompletní nabídka

 

 
(c) 2019 SKINNY.cz s.r.o., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA