Máme nové balení ! zobrazit více
Dárkové poukazy
Špičková kvalita surovin Chceš přeci to nejlepší
Potřebujete poradit ? Napište nám online na Facebook
Skinny - hubněte snadno a rychle!
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. Dodržujete pitný režim?
22.03.2019

Dodržujete pitný režim?

Pitný režim je neodmyslitelnou součástí našich životů, ať cvičíme, hubneme nebo jen existujeme :) Pijete? Kolik? A co? To vše je důležité nejen kvůli našemu zdravotnímu stavu, ale při cvičení a redukčních dietách je pitný režim přímo nezbytný.

Pijeme – VODU

Základem je voda. Je to nejpřirozenější a nejzdravější nápojem pro člověka. Neobsahuje žádné kalorie, žádný cukr a chemické látky. Nezáleží na tom, zda točíte vodu z kohoutku nebo si kupujete balenou vodu, to je na Vás. Důležitá je pravidelnost v pitném režimu, díky které předejdete nejen dehydrataci, ale mnoha dalším zdravotním problémům.

Pokud správně dodržujete pitný režim a v průběhu celého dne svému tělu dodáváte tekutiny, vůbec byste neměli pocítit žízeň. Pokud naopak na pitný režim moc nedbáte a žízeň máte, už je pozdě. Je to totiž varovný signál, který značí mírný stupeň dehydratace. Správně byste měli dodržovat pravidelnost v průběhu celého dne. Dehydratace se projevuje únavou, bolestí hlavy, zácpou, tmavě žlutou močí, poklesem fyzické i duševní výkonnosti, ztrátou koncentrace i zvýšenou spavostí. Může také vést k oslabení imunity a vyšší nemocností.

Naopak nadměrný pitný režim může dokonce uškodit ledvinám. Ledviny potřebují čas na práci, proto je nevhodné nárazové pití velkého množství tekutin. Velmi nevhodné je také pití velkého množství tekutin během jídla. Tekutiny totiž ředí žaludeční šťávy a tím se komplikuje a hlavně zpomaluje trávení. Ideální je vypít sklenici vody chvíli před jídlem, a po jídle min 30 minut.

Tekutiny které, ale do pitného režimu rozhodně nepatří jsou sladké nápoje, limonády, kupované džusy, jelikož obsahují velké množství cukrů a chemie. V kupovaných džusech vitamíny nenajdete a ve šťávách je velmi malý podíl ovoce, za to ale velký podíl cukru a chemie. Cukr v nás vytváří závislost, kterých se lidí všeobecně těžko zbavují. Pití sladkých nápojů je dokonce několikanásobně horší, než jedna čokoládová tyčinka. Dodáváte tělu cukr a jiné chemické látky v průběhu celého dne, s čímž musí tělo bojovat a organismus se tak vyčerpává. Často se pak také dostavuje únava a i nemilé přibývání na váze. Všechny slazené nápoje jsou jednou z hlavních příčin obezity, cukrovky a dalších nemocí.

Pokud Vám obyčejná voda zas tak nechutná, a jistě nejste jediní, zkuste ochutit svou vodu plátkem citronu nebo pomeranče, bylinkami nebo jinými přísadami, na které máte zrovna chuť.

KOLIK...? Častěji menší množství.

Zásadní chyba je vypít naráz velké množství vody. Sice odstraníte momentální pocit žízně, ale potřebnou hydrataci tělu nedodáte. Příjem a výdej tekutin musí být v rovnováze, aby náš organismus správně fungoval. Často opakované minimální množství 2 litry denně ale nemusí platit pro každého. Ideální množství přímo pro sebe si spočítáte snadno – 40 ml = 1 kg váhy. Jaké množství máte denně vypít Vy?

KDY...?  ráno a před jídlem.

Večer bychom zatěžovali ledviny, které mají přes noc odpočívat. A během jídla bychom zase narušili trávicí procesy. Ideálně v průběhu celého dne v menších dávkách.

Každý z nás to někdy zažil, že není čas se napít. Máte pocit, že během nabitého dne je to příliš složité?

Ale zkusme si tedy to pití naordinovat! A jak? Ať jste v práci, ve škole nebo doma, vždy si naplňte sklenici vody, dejte si jí na místo, okolo kterého několikrát denně procházíte a vždy se napijte. Nebo si nalijte vodu do lahve a mějte jí stále po ruce. Různorodost ve výběru Vám také usnadní dodržet pitný režim. Ředěné bylinkové čaje, čerstvé ovocné šťávy – také ředěné. Mějte tak stále po ruce pití - je to opravdu to nejmenší, co pro své tělo můžete udělat.

Pijete při cvičení? A víte kolik a co nejlépe?

Cvičení vede ke ztrátám tekutin. Můžou to být 2-3 litry za hodinu. Zároveň dochází ke ztrátám solí, zvláště sodíku a chlóru. Takové ztráty tekutin nemusí být provázeny pouze pocitem žízně, ale při větších ztrátách se mohou objevit potíže jako zvýšená srdeční činnost, nebo třeba pocit zvracení.

Při cvičení doporučujeme pít čistou vodu. A to v takovém množství, které vypotíte. Což se těžko odhaduje, proto v průběhu celého cvičení doplňujeme několika doušky. Pokud jste před cvičením unavení a nemáte do cvičení tu správnou „šťávu“, v součinnosti s doplňky stravy SKINNY Fat Burnerem, budete mít dost energie na cvičení, i po něm. Kofein, guarana, zelený čaj a další látky, které Fat Burner obsahuje, Vás spolehlivě povzbudí a proberou, ale také pomohou k lepšímu a rychlejšímu spalování tuků.

Energetické nápoje nebo slazené nápoje sice nabudí, ale také obsahují i cukry, které zaručeně pokazí celé snažení a hubnout z toho rozhodně nebudete.

Správný pitný režim hubnutí podporuje a je nezbytným doplňkem každé diety. Pomáhá čistit tělo, podporuje hydrataci a správnou funkci organismu, pomáhá při celkové detoxikaci a přirozeně snižuje chuť k jídlu. Naopak jeho nedodržování může být skrytou a fatální chybou, proč nejsou diety tak úspěšné.

Srovnejte si pitný režim! Je to základ pro dosažení požadované kondice :)

Vaše SKINNY 

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Odběr novinek a akcí

Naše produkty jsou převážně zaměřeny na ženy, ale i muži si našli velkou oblibu v našich produktech díky špičkovému složení surovin, které dávají smysl a pomůžou Vám na vaší cestě k vysněné postavě. Našim cílem je, aby si každý z Vás našel čas a vlastní cestu ke svému osobnímu úspěchu.

   Telefon: +420 774 258 991

   E-mail: info@skinny.cz

                          

Produkty

Spalovače

Aminokyseliny

Proteiny, které chutnají

Výhodná balení

Kompletní nabídka

 

 
(c) 2019 SKINNY.cz s.r.o., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA