Máme nové balení ! zobrazit více
Dárkové poukazy
Špičková kvalita surovin Chceš přeci to nejlepší
Potřebujete poradit ? Napište nám online na Facebook
Skinny - hubněte snadno a rychle!
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. 7 rad, jak začít cvičit a vydržet u toho
08.07.2019

7 rad, jak začít cvičit a vydržet u toho

Zdravý životní styl je dnes na vrcholu. Všude se dočtete, že pokud chcete dosáhnout vysněné postavy, musíte se pravidelně hýbat, cvičit a správně jíst. Proč dnes tedy v Česku více než 71 % pánů a 57 % žen trpí nadváhou a mnoho dalších jinými civilizačními nemocemi? Přestože se roztrhl pytel se zdravými potravinami, a fitko a odborníka přes cvičení či stravu najdete na každém rohu? Problém je v naší hlavě: Nechce se nám, odkládáme to na zítra a vymlouváme se na nedostatek času, peněz a bůhvíčeho.


 

Jaké výhody přináší zdravý životní styl?

Aktivní život vám přinese psychickou pohodu a zmírní stres. Budete snadněji čelit problémům a lépe se rozhodovat. Posilníte své tělo, zlepšíte si kondičku, a těžké nákupy pro vás už nebudou takový horor. Nemoci vás jen tak neskolí, nemusíte se obávat řádící chřipkové epidemie ani špatného počasí. Zdravý způsob života je i o stravování. Zdravé recepty vám pomohou dosáhnout a udržet si dokonalou postavu. Pro inspiraci můžete mrknout třeba do naší kuchařky. Objevujte nové zajímavé chutě bez starostí o váhu.

Se cvičením a sportem zkrátka může být život fajn. Přinášíme vám sedm tipů, jak se zvednout od televize a dokopat se změně.

 1. Sportujte ráno

Podle výzkumů se nejsnadněji donutíte cvičit hned po probuzení. Nařiďte si proto budík o pár minut dříve. Neztratíte tak drahocenný čas, sport vás skvěle probere, a navíc nastartujete den s lepší náladou. Večerní trénink naopak zvýší hladinu kortizolu a hrozí, že nebudete moci usnout. K lepším a rychlejším sportovním výsledkům vám pomůže jít spát a vstávat ve stejnou dobu.

Jak snáze vylézt brzy ráno z postele? Chce to dobrý důvod, proč cvičit. Rádi byste shodili pár kilo, ale stejně pospáváte až do desíti? Zpříjemněte si cvičení šálkem kávy se šlehačkou, oblíbenou sportovní vůní, nebo čímkoli, co máte rádi. Pro mozek to bude signál, že po odměně za vstávání nastává „makačka“. Navíc získáte i lepší vztah k samotnému tréninku.

2. Vydržte šest týdnů

Šest týdnů je doba, kdy se z nového cvičení pro vás stane známý zvyk. Sport začnete považovat za součást svého života a nebudete chtít se ho zbavit. Navíc budete moci zpozorovat první estetické změny na vašem těle. S pocitem, že se blížíte svému cíli, se vám bude cvičit mnohem snadněji. Uvidíte za sebou tvrdou práci a nebudete ji chtít zahodit. Navíc si zvyknete na ten úžasný pocit a psychické uvolnění po tréninku.

Pokud vám změny na těle jako motivace nestačí, stáhněte si aplikaci, která přehledně v tabulkách a grafech zmapuje váš fitness pokrok: ať už se jedná o spálené kalorie, počet kroků nebo ujitou (ujetou) vzdálenost. Jasně uvidíte, čeho jste dosáhli, a to vás nabudí překonávat své limity. Dobře poslouží i moderní krokoměr.

3. Zvoltesi oblíbenou aktivitu

Možností ve fitness, jak dosáhnout štíhlejší postavy, je celá řada. Vyberte si sport dle gusta: běhání, posilování, funkční trénink, fitness tanec nebo třeba tae-bo. Jen pozor: plavání a kolo na hubnutí moc nezabírá. To, že vám nesedne jeden sport, ještě neznamená, že vám nesedne žádný. Při fitness aktivitě, která vás bude naplňovat, si odpočinete od každodenního shonu. Sport pro vás už nebude utrpení, ale zábava. Budete ho dobrovolně provozovat častěji, a mílovými kroky se přiblížíte svému cíli.

4. Přihlaste se na skupinové lekce

Při společném cvičení poznáte nové lidi. Přísloví „ve dvou se to lépe táhne“ zde platí dokonale: spolu si můžete vyměňovat zkušenosti, jak dosáhnout štíhlé linie a podporovat se, abyste své snažení nevzdali. Přítomnost druhých vás také může nabudit k vyšším výkonům. Navíc správný trenér dovede cvičení proměnit v „diskotéku“ plnou dobré nálady. Budete překvapeni, kolik najednou máte síly a jak málo cítíte bolest. Z fitka si odnesete hřejivou vzpomínku a nebudete se moct dočkat další lekce.

Dobrou volbou je i osobní trenér, protože začátky s fitness jsou nejtěžší. Pomůže vám se vším, od volby vhodné sportovní aktivity až po motivaci. Naučí vás, jak sport provádět správně a bezpečně a doporučí cíle, při kterých se „zapotíte“ a výsledky se brzy dostaví.

5. Zkuste cvičení doma

Nemáte na fitko čas? K domácímu cvičení nenajdete žádné výmluvy. Nepotřebujete k němu moc času ani prostoru. Stačí najít místo, kde při ležení a rozpažení rukou nebudete do ničeho narážet. Na cvičení doma si pořiďte vlastní podložku, abyste se cítili pohodlně, při protahování neklouzali a nevlezli na vás bakterie. Kvalitní podklad dokáže navíc tlumit zdraví škodlivé otřesy při poskocích. Podložku ukládejte na viditelné místo, aby vám pravidelně připomínala, že je čas cvičit. Stejný efekt má i používání sportovního oblečení.

Stanovte si, kdy a jak dlouho se budete cvičení věnovat, a dodržujte to. Předem si připravte cvičební pomůcky a oblíbenou hudbu, aby vás trénink více bavil, utíkal vám a lépe jste se soustředili. Věnujte tuto chvilku jen sobě, nikam neodbíhejte, nikomu neodepisujte.

Pokud v hektickém dni hledáte na cvičení sotva deset minut, využijte čas na intenzivní intervalový trénink: 60 sekund maximálního výkonu, 15 vteřin odpočinek a opakovat. Dosáhnete tak za krátký čas velkých výsledků.

6. Sportujte i na dovolené

Jste rádi na cestách? Vyrazte poznávat novou zemi a zároveň sportovat. Možností je mnoho, zkuste třeba sportovní turistický či cyklistický pobyt. Cestování pro vás bude odměnou i motivací, která vás požene k vysněné postavě.

7. Protáhněte se

Nedostatečný předtréninkový a potréninkový stretching může způsobit namožené svaly. Zvlášť ve sportovních začátcích vás může bolest pěkně demotivovat. Skočit do fitness „po hlavě“ může vést k úrazu a následné averzi k dalšímu cvičení. Od dodržování cvičebního plánu vás mohou odradit třeba jen namožená lýtka po dlouhém a technicky špatně provedením běhu. Nepřepalte to. Ne kvůli času ani kamarádům.

Raději začněte po menších krůčcích a postupně přidávejte. Život s pohybem vám takto nenásilně „přiroste pod kůži“ a ochrání vás od přebytečných kil.

 

Nenechte si pevné zdraví a štíhlou figuru utéct. Rozběhněte se naproti svým snům a spokojenému životu. Nesledujte televizní hrdiny, buďte hrdinou vlastního života. Vypněte televizi a běžte si zaběhat.

Právě nyní stojíte na křižovatce života. Chcete prožít další roky ve stejném rytmu a těle, nebo si troufnete na změnu a získáte sebedůvěru z vašeho úspěchu? Žádný posun není snadný, ale vyplatí se. Fitness doplňky stravy SKINNY budou vaším parťákem na cestě za vysněnými křivkami.

 

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Odběr novinek a akcí

Naše produkty jsou převážně zaměřeny na ženy, ale i muži si našli velkou oblibu v našich produktech díky špičkovému složení surovin, které dávají smysl a pomůžou Vám na vaší cestě k vysněné postavě. Našim cílem je, aby si každý z Vás našel čas a vlastní cestu ke svému osobnímu úspěchu.

   Telefon: +420 774 258 991

   E-mail: info@skinny.cz

                          

Produkty

Spalovače

Aminokyseliny

Proteiny, které chutnají

Výhodná balení

Kompletní nabídka

 

 
(c) 2019 SKINNY.cz s.r.o., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA