Proč právě SKINNY? zobrazit více
Dárkové poukazy
Špičková kvalita surovin Chceš přeci to nejlepší
Potřebujete poradit ? Napište nám online na Facebook
Skinny - Dostaň se do formy s námi a měj skvělou postavu - skinny.cz
Logo
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
  1. Úvod
  2. Blog
  3. 4+1 k větší efektivitě v práci
13.10.2021

4+1 k větší efektivitě v práci

Většina z nás velkou část dne musítrávit u pracovního stolu. Naše tělo je pak celé ztuhlé, odnáší to záda, krční páteř a z celodenního dívání do monitorů počítače, i náš zrak. Navíc, z dlouhodobého hlediska, dochází ke snížení schopnosti cirkulace lipázy, tedy enzymu, který se podílí na odbourávání tuku v těle (a tím zvyšujeme riziko ukládání tuku v našem těle).

To vše má negativní dopad na naše tělo, jak po fyzické, tak psychické stránce. A tím se dostáváme k jádru našeho dnešního článku. Jak být v práci efektivní, výkonný, a zkrátka, aby nám to šlo hezky od ruky za pomoci vhodně zvoleného jídelníčku!

 

1) Jezte vědomě - Ať už máte v práci větší či menší shon, nikdy nevynechávejte jídlo, zejména vědomé. Co si představim pod pojmem vědomé? Protože pokud tu bagetu sníte pomalu na jedno kousnutí, vaše tělo ani nezaznamená, že jste jedli a nebude tím dostatečně zasyceni. Navíc váš trávicí trakt se nepřipraví na to, že mu hodláte něco dát, na čem bude později pracovat. Zaděláváte si tím navíc na celou řadu problémů spojenou s vaším zažívacím ústrojím, pálením žáhy nebo refluxu.
Navíc, v horším případě, kdy během dne nesníte nic, večer vás ty chutě a hlad z celého dne, doženou. I s úroky. Zbytečně se tak brzdíte ve vašem pokroku v rámci cílů.
Vědomě také znamená jíst v klidu, jídlo vnímat. Vnímat chutě, vůně a jednotlivé komponenty. Vědomé jezení navíc podpoříte tím, že nebudete jíst u počítače nebo hrát si s telefon či vyřizovat další pracovní schůzky. Jídlo je důležité vnímat a vychutnávat si ho, a to hlavně bez zbytečného hltání. Věřte, že jakmile začnete vnímat, že jíte, budete se subjektivně cítit více zasyceni a přestane vás prohánět mlsná.

Udělejte si proto v práci na jídlo čas. Ten mail těch 15 minut počká. Velkou práci si ušetříte i tím, že si jídlo budete chystat dopředu. Za prvé vás to nebude nutit kupovat zbytečně drahá a nezdravá jídla, a za druhé si u jídla chvilku odpočinete a načerpáte síly do další poloviny pracovního dne.

 

2) O jídlo se neochuzujte. V krátkosti jsme tento bod již nastínili hned v prvním bodě. Je ale natolik důležitý, že je nutný mu věnovat samotné řádky. Podle zákona máte nárok na obědovou pauzu, proto se neodbývejte a využijte tuto půlhodinku pro sebe a své kvalitní jídlo.
Snažte se, aby obsahovalo vše, co vaše tělo během dne potřebuje. Dbejte na dostatek kvalitních bílkovin(maso, ryba, tofu, šunka,..), sacharidů(celozrnné pečivo, rýže, brambory,...) a zdravých tuků(oříšky, olivy, avokádo,..) Jezte nejlépe bez telefonu a vyřizování pracovních záležitostí si nechte na později.



3) Káva není jídlo
Kolik šálků horké kávy jste vypili během dne, byste nejspíš spočítat dokázali. Teď ale ruku na srdce, jestli si k oblíbenému šálku dáváte i sklenici čisté vody..?
Když si k přírodnímu nakopávači přidáte ještě sklenici vody, nejen že budete lépe dodržovat pitný režim, ale předejdete tím i odvodňování organismu. Ve výsledku se nebudete cítit tolik unaveni, nebudou vás trápit migrény, a navíc tak podpoříte celkovou koncentraci na zadané úkoly.

 

4) Pohyb i v kanceláři. Každý z nás zná, že po delší době za monitorem počítače, nám začínají tuhnou nohy, záda a kolikrát i mozek.

Věděli jste například, že v Norsku během práce u počítače stojí? Můžete to také vyzkoušet, pro začátek ale bude stačit, když se třeba jen jednou za půl hodiny půjdete projít a prodýchat.


5) Spánek není ztrátou času.
Ačkoliv se to na první pohled nemusí zdát, spánek, který snad všichni provozujeme až doma, nikoliv v pracovní době, má právě na celkový výkon, obrovský vliv! Ne nadarmo se všude můžete dočíst, že byste kvalitnímu spánku měli věnovat 6-8 hodin. A rozhodně se nejedná o ztrátu času, kterou byste mohli věnovat sportu, koníčkům či pracovním povinnostem. Právě proto, abyste na tohle vše měli dostatek síly, energie a myšlenky, musíte dostatečně spát.

 

Doufáme, že vám dnešní typy byly ku prospěchu a začnete pracovat na bodech, které vám pomohou v práci k lepším výkonům.

Líbil se článek? Sdílejte ho s přáteli
Odběr novinek a akcí

Naše produkty jsou zaměřeny na ženy i muže. Zákazníci si našli velkou oblibu v našich produktech díky špičkovému složení surovin, které dávají smysl a pomůžou Vám na vaší cestě k vysněné postavě. Našim cílem je, aby si každý z Vás našel čas a vlastní cestu ke svému osobnímu úspěchu.

   Telefon: +420 774 258 991

   E-mail: info@skinny.cz

                          

Produkty

Collagen

Spalovače

Zdraví a regenerace

Proteiny, které chutnají

Výhodná balení

Kompletní nabídka

 

(c) 2021 SKINNY.cz s.r.o., VŠECHNA PRÁVA VYHRAZENA